Monday, October 19, 2015

深イイ話どうでしたか?!! From Audrey and Kate !オードリーとケイトより!

こんばんは⭐
この前あった、『深イイ話』見ましたか?
私は、見てチョー笑っちゃった😜
特に、ケイトの懐かしギャグが面白かったなぁ〜😊
そこで、ケイトにブログに一言とたのんだら、こう言ってくれました❗
けいと『何?』 オードリー『いいからなんか言って』 
けいと『大好き💘
だそうです(笑)
誰に向かっていってるのかな?
では、『深イイ話』を見てくださった皆さんありがとうございます💟
これからも、応援よろしくね😘
放送の後は、いつも通り朝ギターをしてケイトと遊んだりしてます。

こんな感じ。


Hello! I hope you guys had a chance to watch the show we were on!
I had fun watching it!
Kate was the funniest!
I asked Kate if she had something to say for this blog:

Kate: What?
Audrey: Say something.
Kate: LOVE!!!

I'm not sure who she's saying it to. 

Anyway, thanks for watching the show and your support!!!

After the show, we've been having fun.

Here are some of the stuff we do for fun ;D


No comments:

Post a Comment