Tuesday, February 3, 2015

久しぶりの更新です。Long time since last time!

In January, Kate and I started working on a new song! It is going pretty good but it looks like we still need more time.



---------------

Also, we had our first giveaways ever! We decided to giveaway our signed card and the Download
card of our first single, PRESENT.


Over 65 people commented and participated in the contest! We were so happy!!!
--------------

I also played lots of challenging songs!! I think I am getting better ;-D



I hope 2015 will be a GREAT year like last year!!!

------------


一月からケイトと新しい曲を作りはじめました。よい感じで進んでるけど、もうちょっと時間が掛かりそうです。


-------------

それから1月はファンの人たちに私たちのサインカードとPRESENT.のダウンロードカードの抽選会をしました。初めてでしたが、たくさんの人(65+)たちが参加してくださりました。すごく嬉しかったです。


-------------

今月はまた難しい曲にもチャレンジしました。少しずつうまくなってるといいな。

 

2015年も去年みたいに良い年になりますように。


No comments:

Post a Comment