Wednesday, February 12, 2014

ギターチャレンジで一番になれました! Finally got #1 on Rocksmith Guitar Weekly Challenge!!

I finally got NUMBER 1 in ROCKSMITH WEEKLY CHALLENGE with guitar!!!  IT was my very first time and I was SUPER happy!!
The challenge song was Every Breath You Take by The Police!! I was able to get a 100% on this song after a few tries. I think it wasn't as difficult for me as there weren't so many bends.
Anyway, thanks so much!!!


今週はとっても良い週でした。ギターチャレンジでやっと1番が取れました。初めてです!
チャレンジ曲はEvery Breath You Take (The Police)でした。何回か演奏して100%が取れました。ベンドとかがなかったので、他の曲よりも少し簡単でした。




No comments:

Post a Comment