Tuesday, January 28, 2014

ROCKSMITH CHAMPIONSHIP ロックスミスチャンピオンシップ WAR ENSEMBLE SLAYER

 

ロックスミスチャンピオンシップ2回戦はWar Ensemble - Slayer の曲でした。はじめてプレイしたときは、%も75%くらいでしたが、Riff Repeaterを毎日やってなんとか97%まで行きました。今回は、タッピングも初めてで、わからなかったので、スライドして他の部分で間違えないようにしました。
結果は。。。

ギリギリ2回戦も突破できました。次は3回戦で、ベスト8です。
ベスト8に入れてホントにうれしいです!!!


The second round on Rocksmith Championship was War Ensemble by Slayer. When I first played, I got somewhere around 75%... Felt impossible but I practiced with riff repeater everyday. I ended up with 97%. I had no idea how to do tapping, so I did the Ninja slide and took extra care not to mess up on other parts.

As a result,

I barely passed. I am now in quarter finals, TOP 8!
I can't believe it but I am really really happy!!!

No comments:

Post a Comment