Thursday, December 5, 2013

ロックスミスチャレンジ曲と誕生日ーRocksmith Weekly Challenge and birthday!

今週のチャレンジ曲はMastodonのBlood and Thunderでした。
スゴくヘビーで、最初聴いた時はこれは弾けないなと思いました。
何回か練習して、スライドが難しかったけど、なんとか94%まで行けました。
ん〜、難しかった。けど楽しかった。

This week, it was Mastodon Blood and Thunder. When I first heard the song, it thought.. what a heavy song and figured it would be super difficult.
I practice a bit and although slides were so hard, I got up to 94%.
Hard but super fun!!!





ベースのチャレンジはSplashhのAll I Wanna Do. すぐに100%行くと思ったけど中々とれなかった。音が読み込まないところが何カ所かありましたが、何度もやって100%とれて良かったです。





後、10歳になりました。
一年間のまとめの動画。

Also, I am a year older now. 10!!
Here is the video of my 9th year.


No comments:

Post a Comment