Tuesday, December 17, 2013

ROCKSMITH Challenges - ロックスミスチャレンジ。。。

先週は、Sixteen Saltines Jack WhiteとParanoid Android - Radioheadでした。
ベースは100%、ギターも99%でした。ギターの最後のベンドができず、100%いけなくてくやしかった。

Last week, challenge songs were Sixteen Saltines and Paranoid Android. Got a 100% on bass and 99% on guitar. I couldn't get the bend on Sixteen Saltines at the very end...


 今回のチャレンジ曲は、 WeezerのSay Ain't soと、Mary Jane's Last Dance - Tom Petty and the Heartbreakersで、Mary Janeの方は一発目で100%とれました。Weezerは99%までいきましたが、100%はとれませんでした。最近どっちも100%とれてないので、とりたいです。だけど、他にも色々な曲もあるし、どれからやっていいか分からないです。 冬休みになったら、もうちょっとやれるかな。

This time, challenge songs were Say Ain't so - weezer and Mary Jane's Last Dance by Tom Petty and the Heartbreakers. The bass (Mary Jane) was quite fun and easy. I was able to get a 100% on first try. Weezer - Say Ain't so was quite difficult. I almost had it but not quite with 99%.

Lately, Haven't gotten 100% on both, I would like to sometime soon but I also see so many other songs too that I'd like to try. It is hard! Maybe once winter vacation starts, I can try  ;-D



 

No comments:

Post a Comment