Monday, December 30, 2013

Rocksmith Challenge Week 9.. 1st on bass ;-D やっと一番とれた。

今週のベースのチャレンジ曲はウルトラソウルでした。
冬休みにはいったので、もうすこし練習ができ、いつもより少し練習をして、なんとか100%とれました。うれしかったです!
それだけでなく、いっつも負けてしまうお二人にもスコアで勝てる事ができて、今週はわたしが一番でした。
2013年もおわりですが、よいことが最後にあってうれしいな。


This week's bass challenge was Ultra Soul by B'z. Since it's winter vacation, I can put more time in practicing and I was able to get a 100%!!
I was so happy!!

Not only that, I was able to get Number ONE in the weekly bass challenge!!!
I was happy I could end 2013 with a great result ;^D





ギターのチャレンジはザ•スマッシングパンプキンズのThe Chimeraでした。
ん〜。。。この曲はヘビみたいな、スライドがとても多くて難しかったです。
最後のところでいつも×をもらってしまい、なかなかクリアできませんでした。
なんとか練習して96%までいきましたが、それが今のわたしのベストでした。。。
いつか弾ける様になりたいです。

This week's guitar challenge was The Chimera by Smashing Pumpkins. This song had lots of slide that looked like snakes and was very difficult. I wasn't able to even clear the song for a while because the last part of the song was so hard. I practiced a lot and got over 96% but that was my best for now.
Someday, I hope I will be able to play this song well ;-D


2 comments:

  1. Please do video with Rocksmith "Knocking on Heavens Door" by Bob Dylan ��
    Your great !
    Thanks Gary

    ReplyDelete
  2. Thank you so much for the comment!! I try to record the video soon!! Have a great day!!

    ReplyDelete