Monday, November 25, 2013

My video was posted on EarlyRIse Facebook page!!!!!!!!! (EarlyRiseのfacebookに載りました!!!!!!!!!!)

My video was posted on EarlyRise facebook page! I was so happy and really surprised!
They were nice enough to even comment on my youtube page too!!!!!

私のビデオがEarlyRiseさんのFacebookに載りました。とってもびっくりしましたし、嬉しかったです。

それだけでなく、youtubeにコメントまで残してくれました!!!







Thank you so much! 
本当にありがとうございます!!!

One day, when I am super good, it would be my dream to play this song with them ;-D
もっともっと上手くなったら、いつか一緒に演奏させてください。




No comments:

Post a Comment