Wednesday, October 9, 2013

Weekly Challenge Result! ギターとベースチャレンジの結果



I tried my best.  At last, I got 99% on Caring is Creepy by the Shins on guitar.
But my score wasn't good enough.  I got second...
Oh, well.  Maybe next time ;-D

一生懸命練習して99%までいきました。だけど、点数の差で2番でした。残念。。
今度頑張りますー。




On bass, the song was Space Oddity by David Bowie.  It was one of the harder songs to play for sure.
There were lots of slides and ups and downs. I managed to get 94% in the end and I was 3rd.
It was super fun!

ベースではデイビッドヴォウイーの曲でした。とっても難しい曲で、スライドもいっぱいあり、忙しい曲でした。なんとか94%までいきましたが、3番でした。すごく楽しかったです。

今週もがんばろぅー


No comments:

Post a Comment