Sunday, October 20, 2013

Rocksmith Weekly Challenge songs... ロックスミスチャレンジ




Guitar for this week was pretty hard.  It was hard to get the chords right. My hands were to small to play but I did get used to it a little more. I can kind of use my pinkies now, so it was a good thing.
I wish I could get a 100% but oh well.
Kate helped me with this.

今週のギターはちょっと難しかった。コードでどうしても指が届きませんでした。手が小さすぎでしたが、少しだけどうにか届く様に工夫ができたかな。小指を使うのも少し慣れた気がします。いつか100%とりたいです。
ケイトも手伝ってくれました。




The Thrill Is Gone was the bass song for this week. It was pretty easy as I got a 100% on the 2nd run.

ベースはBBキングのTHE THRILL IS GONEでした。2回目のプレイで100%取れたので、嬉しかったです〜。


In a few more days, Rocksmith 2014 is going to be out. I am so happy and I can't wait.


No comments:

Post a Comment