Tuesday, August 6, 2013

ROCKSMITH - Float On - Modest Mouse and What's Going On - Marvin Gaye



今週のギターチャレンジはModest MouseのFLOAT Onでした。99%で中々100%取れませんでしたが、やっと100%取れました。嬉しかったです。
動画ではCOMBOとSINGLEを弾いてみました。楽しかったです。

ベースのチャレンジはMarvin GayeのWhat's Going On.  このベースも何回もチャレンジして、なんとか100%行きました。ギターとベースどちらも100%いったのは今回が初めてでした。

This week's weekly guitar challenge was Float On - Modest Mouse.  I got 99% but 100% was quite hard.  When I finally got 100%, I was super happy ;-D
I played COMBO and SINGLE arrangement.

Bass challenge was What's going on by Marvin Gaye.  I tried this song over and over until I got 100%.  It was my first time to get 100% on both instruments, so I was super happy!!!!


No comments:

Post a Comment