Tuesday, July 30, 2013

Beast And The Harlot - Avenged Sevenfold - MASTERED



夏休みに入ってすぐにラテちゃんが死んじゃいました。とても悲しかったです。
もうちょっと一緒に遊びたかったな。

今週のギターチャレンジはAX7のBeast And The Harlot。とても難しい曲だったけど、マスターできました。それと、今までDivison2だったけど、Division 1へ上がりました。
ちょっと怖いけど、いつかDivison1でも一番になりたいな。

My summer vacation started rough.  Latte passed away.  I was so sad.  I wish I could have played with her more...

This week, the challenge song was Beast And The Harlot by Avenged Sevenfold.  It was so hard but I was able to get a decent score ;-D  I also went to Division 1.  I am a bit nervous but I hope to get number 1 someday.


No comments:

Post a Comment